tisdag 17 juli 2018

Fröken Svensson är tillbaka

Vad roligt att just DU har hittat hit! Detta är bloggens första inlägg. För några år sedan så drev jag en blogg som hade ganska många besökare, men jag avslutade den eftersom att det inte fanns nog med tid för mig att fortsätta.

Norrländska som jag är, är jag även en öppen person som gärna berättar om mina erfarenheter och äventyr, vilket gör att jag har lätt att skriva och prata om i stort sett allt.
Problemet kan bli när man skriver så öppet om ens känslor och tillvaro att fel personer läser som man egentligen inte hade för avsikt skulle läsa ens tankar, detta ska jag tänka lite extra på denna gång (mest för min egen skull om bloggen skulle växa) som den gjorde förra gången.

Som skribent anser jag att man ska stå för allt som man skriver, vilket jag har gjort tidigare, men allt behöver inte komma ut på print, man kan lämna de små detaljerna för sig själv och sina närmaste.

Så här såg det ut hos mig ikväll på balkongen. Behöver jag säga att det var väldigt varmt ute i Stockholm idag?

4 kommentarer:

  1. Hej fina du. Vad roligt att du har hittat tillbaka till bloggvärlden, du har varit saknad ❤️

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka fina du! <3

    SvaraRadera